Til forsiden  Bliv fan af idenyt

Klik her for at se kategorioversigt

Start ny debat - klik her

idényt debatforum

Varmen styrer sig selv
07-02-2010 20:35 | Nico
Jeg har et mindre problem. for 3 år siden fik vi gulvvarme i stue etagen. Den fungere fint og er altid dejlig lun. problemmet er kommet på 1. sal. der kører varmen op og ned slev om radiatorene står på 5 hele tiden. Vores naturgas fyr står på 8 (en skala fra 1-9). Hvad kan det skyles ???
09-02-2010 09:47 | WN
der kan være helt op til + - 1,5 graders reaktionstid på dine termostater, altså 3 grader ialt
09-02-2010 12:18 | Jens J
Hvis i har en fremløbspumpe på strengen til stueetagen og den også skal pumpe varme op til radiatorerne på 1sal
kan problemet være der !! få den tjekket og evt udskift
til en ny med lavt energiforbrug.
09-02-2010 19:15 | Jyden.
Prøv at udlufte dine radiatorer på først sal.
Det siger mig, at du har luft i systemet, - det er vand og ikke luft, der skal være i radiatorerne; så får du cirkulationen i gang, og varmen kommer - held og lykke.
Husk at fylde vand på til at erstatte luften.
16-02-2010 11:41 | VVS Installatør
Hej. Problemet kan være at gulvvarme (fordeler) ikke er blivet indstillet. Denne forindstillen gøres på gulvvarme shunten og hjælper vandet til en bedre fordeling i varmeanlægget. www.sylvestvvs.dk
Informér mig, når der sker nyt i dette indlæg:
Email:

Quickpoll

Forside
Artikler
Boligen
Haven
Læserideer
Find leverandør
Guidenyt
Debatforum
Villahjælpen

Nyhedsbreve
RSS Service
E-Magasiner
Bonnier sites

idényts villapanel
idényts postpanel
vimedhave.dk
Video
Konkurrencer

Madopskrifter
Tips om planter
Nye produkter
Tag hånd om huset
Huskalender
Havekalender
Links

Kontakt idényt
Medieinformation
Reklamation
Ledige jobs

idenyt.dk | tlf 44534000 | fax 44921121 | E-mail idenyt@idenyt.dk Virksomheden der bærer dette mærke, lever op til Foreningen af Danske Internet Mediers retningslinier for god skik i salg og markedsføring ? din sikkerhed mod annoncehajer. Læs mere på www.fdim.dk/godskik