Til forsiden  Bliv fan af idenyt

Klik her for at se kategorioversigt

Start ny debat - klik her

idényt debatforum

Rengøring af glaskeramisk gas kogeplade
09-03-2010 08:56 | Gitte
Har nogen en idé til hvordan jeg rengør glaspladen på gas komfur, jeg har prøvet stort set alt, det er fedtlaget fra gassen jeg ikke kan få væk..
09-03-2010 09:43 | PeterA
Der findes glaskeramiske rensemidler i handlen. De indeholder noget ganske fint slibemiddel. Vores lokal brugs har det..... Jeg tror det engang var Flemming Leth der viste at brun sæbe også kan bruges - men brun sæbe gør faktisk glas lidt ru. Så med tiden vil det gøre problemet større og større. Vi bruger selv poler midlet.
09-03-2010 10:38 | ole johs.
Gå ind "Punkt 1" eller anden stor hvidevarebutik, og bed om en flaske TOPRENS fra Electrolux til dit glaskeramiske plade på dit EL-komfur, for du mente vel El-Komfur, og ikke gaskomfur ?
09-03-2010 10:39 | Gitte
Jo jeg mente gaskomfur...
09-03-2010 11:01 | ole johs.
Tror du ikke opgaven er den samme ?? Endvidere benytter jeg en dertil indkøbt "skraber" hvis der er behov herfor, inden jeg smører TOPRENS på.
Informér mig, når der sker nyt i dette indlæg:
Email:

Quickpoll

Forside
Artikler
Boligen
Haven
Læserideer
Find leverandør
Guidenyt
Debatforum
Villahjælpen

Nyhedsbreve
RSS Service
E-Magasiner
Bonnier sites

idényts villapanel
idényts postpanel
vimedhave.dk
Video
Konkurrencer

Madopskrifter
Tips om planter
Nye produkter
Tag hånd om huset
Huskalender
Havekalender
Links

Kontakt idényt
Medieinformation
Reklamation
Ledige jobs

idenyt.dk | tlf 44534000 | fax 44921121 | E-mail idenyt@idenyt.dk Virksomheden der bærer dette mærke, lever op til Foreningen af Danske Internet Mediers retningslinier for god skik i salg og markedsføring ? din sikkerhed mod annoncehajer. Læs mere på www.fdim.dk/godskik